Saturday, January 17, 2009

如果你还在我身边

如果你还在我身边,我可以带给你幸福和快乐..真是‘人算不如天算’..放手是否会过的好一点??我自己也不知道..

Love is just like a circle..there is no beginning and ending,just circling around us~~

我每一天晚上都躺在床上时都会想起你,这是为什么啊?我不能睡..到底是为什么?没有了你,全都不对..用我的笑容把我的眼泪吹灭..我痛得快死了..我都学不会把爱敷衍..能不能不爱了?因为爱太痛了..我不能够不爱了..吃也不能吃,睡也不能睡..


I don't want to be somebody..just wanna be your man..can i be your man??I don't wanna lie myself till the last day i'm in this world..i want to tell you that I love you..

No comments: